متن سربرگ خود را وارد کنید

توضیحات

همه ما امروزه اسم قارچ گانودرما و تاثیر فوق العاده ش رو در درمان بیماری های مختلف زیاد شنیدیم. شاید خیلی از ماها یا اطرافیان ما حداقل یک بار دمنوش این قارچ جادویی رو هم مصرف کرده باشیم‌‌‌. با یک سرچ ساده در اینترنت، با سایت‌های زیادی مواجه می‌شویم که انواع محصولات قارچ گانودرما به صورت پودر، قهوه و دمنوش های آماده و..... در بسته بندی های خیلی ساده ، می فروشند. یکی از خاصیت های قارچ گانودرما که اون رو خیلی محبوب و پرطرفدار کرده ، تاثیرش در لاغری و درمان دیابت هست.

این قارچ نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا طرفداران زیادی داره. جالبه بدونیم که کشورهای حوزه خلیج فارس هم طرفدار این قارچ و محصولات اون هستند و این باعث ایجاد بازاری با پتانسیل خیلی زیاد در ایران و کشورهای همسایه ایران شده‌ است.
قارچ گانودرما یکی از اعجاز های طبیعت هست که از گذشته تا حالا به عنوان یک قارچ دارویی قدرتمند در طب سنتی چین و ژاپن شناخته میشه. چینی ها اعتقاد دارند که مصرف این قارچ در درمان بیماری های مثل انواع التهابات، بیماری های قلبی و عروقی، انواع سرطان ها ، دیابت و..... تاثیر زیادی داره.
تحقیقات علمی هم این اثرات مفید گانودرما را برای سلامتی ما انسانها تایید کرده است.

بازار خوب مصرف گانودرما و تاثیرش در سلامتی و درمان خیلی از بیماری ها، می‌تونه بهترین موقعیت برای پرورش این قارچ شگفت انگیز باشه!

خبر خوب این هست که این قارچ با شرایط آب و هوایی ایران بسیار سازگاره و اگر شرایط مناسب رشد و پرورش (دمای محیط، رطوبت و اکسیژن مناسب ) فراهم باشه، در محیط های کوچک و خانگی هم میشه اون رو پرورش داد و از این طریق یک شغل با سود عالی ایجاد کرد.

معمولا توی هر جایی که زندگی می‌کنید، انباری ، زیرزمین یا اتاق بلااستفاده ای وجود داره که میتونه گزینه خوبی برای یک سالن پرورش قارچ گانودرما و یک منبع درآمد برای شما باشه‌.کافیه بتونید دما و رطوبت رو کنترل کنید‌. دوره پرورش قارچ گانودرما بین ۳ تا ۴ ماهه که شامل سفید شدن کمپوست، رشد قارچ، برداشت و خشک کردن و بسته بندی کردن میشه‌. دمای مناسب برای رشد این قارچ دمای بین ۲۰ تا ۲۵ درجه و رطوبت ۷۰ تا ۸۰ درصد هست.

قارچ گانودرما رو چطور میشه پرورش داد؟

اگر شما هم علاقه‌مند به پرورش این قارچ با خواص بسیار زیاد شدید، پیشنهاد میکنم پکیج صفر تا صد آموزش قارچ گانودرما رو که کامل ترین و به روز ترین پکیچ توی کل کشور هست، از طریق همین سایت ما تهیه کنید.
توی این پکیج به صورت صفر تا صد تمام مراحل پرورش قارچ رو از طراحی سالن، روش ضدعفونی کردن سالن، روش کشت، روش برداشت، روش خشک کردن و.... تمام موارد رو به صورت فایل صوتی، ویدیو، عکس به شما آموزش دادیم.

با دیدن و مطالعه این پکیج و فایل های ویدئویی اون، به طور کاملا صد در صد تمام مراحل پرورش قارچ گانودرما رو یاد میگیرید و میتونید سالن قارچ خودتون رو راه اندازی کنید و به درآمد عالی برسید.

سر‌فصل های پکیچ آموزشی قارچ گانودرما 

اصلا یک سالن استاندارد پرورش قارچ گانودرما باید چطوری باشه؟

ارتفاع و اندازه سالن باید چقدر باشه؟ دیوارها  و ساختمان سالن برای  پرورش قارچ گانودرما بهتره از چه جنسی باشه؟ در  پکیچ آموزشی قارچ گانودرما مفصل در مورد شرایط سالن و ساختمان و جنس دیوارها ، گفته شده.

چه  تجهیزاتی برای  سالن پرورش قارچ گانودرما  نیاز داریم؟

تجهیزات رو باید در کدوم قسمت سالن قرار بدیم؟ این تجهیزات را از کجا تهیه کنیم؟  در بخش دوم از پکیج آموزشی قارچ گانودرما در  مورد تمام تجهیزات  مورد نیاز برای سالن پرورش قارچ به همراه توضیحات کامل به صورت فایل صوتی و ویدئو و  عکس برای هر مورد ، صحبت شده. همچنین در مورد طراحی سالن و تجهیزات سالن و محل درست قرار گیری تجهیزات  مفصل آموزش دادیم.

چطوری میشه یک سالن پرورش قارچ گانودرما توی خونه و با کم ترین تجهیزات راه اندازی کنیم ؟

از چه وسایل و  امکاناتی میتونیم برای کم کردن هزینه های سالن استفاده کنیم ؟ اصلا یک سالن قارچ خانگی گانودرما، نیاز به تمام تجهیزات داره یا میشه با کم ترین هزینه ، کار رو شروع کرد؟
در پکیج آموزشی به طور مفصل در مورد سالن پرورش قارچ با کم ترین تجهیزات و سرمایه به طور کامل صحبت شده. طوری که شما می تونید با هزینه کم یک سالن قارچ گانودرما راه اندازی کنید و ازش به درآمد و سود عالی برسید.

کمپوست  گانودرما چیه و چطوری باید اون رو تهیه کرد ؟

در  بخش چهارم پکیچ  در مورد انواع  کمپوست قارچ گانودرما  (کمپوست سفید شده و کمپوست سفید نشده ) و در مورد نحوه تهیه کمپوست، به طور کامل توضیح داده شده.

مراحل کاشت گانودرما چیست؟

توی این پکیچ آموزشی  به طور مفصل در مورد ضدعفونی کردن سالن قبل از ورود کمپوست، در مورد تمام مراحل  دوره کشت گانودرما ، فاز رویشی و فاز زایشی  به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم  آموزش داده شده. در بخش دیگر پکیج در مورد نحوه برداشت گانودرما و هم چنین روش صحیح خشک کردن آن، نحوه پودر کردن  قارچ گانودرما  به طور کامل به صورت عکس و ویدئو به شما آموزش داده میشه.

بیماری‌های سالن قارچ گانودرما چیست؟

به طور  کلی و خوشبختانه  سالن قارچ گانودرما معمولا دچار بیماری نمیشه اما بخش آخر پکیج در مورد انواع بیماری ها و روش مقابله  با بیماری ها هم توضیح دادیم.

به همین دلیل هست که می‌گیم پکیج آموزشی ما کامل ترین پکیج آموزشی توی کل کشوره، چون تمام مراحل گفته شده و شما با خرید این پکیج دیگه نیاز به هیچ آموزش دیگه ای ندارید!

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج آموزش قارچ گانودرما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه