پرورش قارچ یک هنر پولساز است و مراحل جذابی دارد

شما یک مرحله را انتخاب کردید :

صادرات قارچ به خارج از ایران

چگونه قارچ تولید شده را صادر کنیم ؟

ایران یکی از ۶ تولید کننده برتر قارچ خوراکی می باشد، به همین جهت صادرات قارچ می تواند کمک بسیار زیادی به اقتصاد کشور کند. شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که اکثر قارچ هایی که تولید می کنند به کشورهای حوزه خلیج فارس مثل٬ کویت٬ قطر٬ امارات٬ عراق و کشورهای پاکستان و افغانستان صادر می کنند. خانم هدیه اعتمادی فرد نیز یکی از صادرکنندگان قارچ به این کشورها می باشد. عمده صادرات قارچ ایران به کشورهای عربی همسایه است . چرا که به دلیل اختلاف قیمت بالای قارچ بین ایران و این کشور ها و همچنین هزینه حمل و نقل بسیار کم شرایط را برای صادرات قارچ مساعد کرده است. کیفیت قارچ های تولید شده در ایران به اندازه ای است که استانداردهای جهانی کیفی قارچ را داشته و قابلیت صادرات به تمامی نقاط جهان را دارد. شما می توانید با یک سالن کوچک شروع کنید و در ادامه این راه به صادرات هم برسید. برای صادرات نیاز به مجوزهای خاصی می باشد که ما در دوره های آموزش پرورش قارچ  در این موارد شما  راهنمایی خواهیم کرد.

مهم ترین بحث در صادرات مشتری می باشد.شما اگر در ایران بتوانید مشتری را قانع کنید برای خرید محصول تان٬ مطمئنا میتوانید مشتری در کشورهای دیگر را هم جذب کنید. کشورهای حوزه خلیج فارس بیشتر قارچ را به صورت بسته بندی های ۲۵۰ گرمی  در دایکات ( که هر دایکات هشت عدد بسته ۲۵۰ گرمی جای می گیرد) سفارش می دهند. بیشتر قارچ های صادراتی  به صورت هوایی برای کشور مقصد ارسال می شود.

 

چگونه قارچ های صادراتی رو صادر کنم؟

ظروف بسته بندی قارچ باید به گونه ای باشند که تا حد ممکن از آسیب رسیدن به قارچ جلوگیری کنند و از قارچ در برابر آسیب های فیزیکی جلوگیری کند.

  • ظروف بسته بندی قارچ باید عاری از مواد شیمیایی مضر تاثیر گذار بر مواد غذایی باشد.
  • این ظروف باید به گونه ای باشد که محصول قرار گرفته در آن قابل رویت باشد.
  • ظروف بسته بندی باید از نظر جذابیت بصری در حد مطلوبی قرار داشته باشد.
  • وزن ظروف بسته بندی می تواند بسته به بازار هدف و کشور مقصد متفاوت باشد.

لیبل بسته بندی قارچ:

نام برند تولید کننده قارچ باید روی لیبل درج شود.

نام محصول (نام علمی مثل fungi یا fungus یا mushroom) باید روی لیبل درج شود و یا با نام معمول محصول در کشور مقصد جایگزین گردد.

نوع محصول (قارچ یخ زده، پودر قارچ، قارچ بلنچ شده و …) باید روی بسته بندی درج گردد.

معمول است که علاوه بر درجه کیفیت مشخصات تولید قارچ همچون سال تولید، تاریخ مصرف نیز روی لیبل درج گردد.

آموزش های کاربردی برای این بخش
آموزش های جامع پرورش قارچ

دوره‌های حضوری

آموزش های جامع پرورش قارچ

دوره های غیرحضوری

محصولات کاربردی پرورش قارچ

فیلم (نقشه راه پروژه قارچ) به طور مختصر و کاربردی

به طور مختصر و کاربردی هدیه ویژه برای شما دنبال کنندگان که دنبال اطلاعات قابل اطمینان هستید.فیلم جلسه توضیحات سرکار خانم هدیه اعتمادی (مدرس و موسس برند بین‌المللی قارچ هدیه) به طور رایگان در اختیار شماست. کافیست با پر کردن این فرم روی دکمه دانلود بزنید.

دیدگاه مشتریان

اعتماد شما برای ما افتخار است

مشاوره تخصصی پرورش قارچ

فرم مشاوره تخصصی با سرکار خانم هدیه اعتمادی (موسس برند قارچ هدیه)  در صورت نیاز به مشاوره تخصصی پرورش قارچ و نیازهای خاص و سوالات تخصصی کافیه فرم مارو پرکنید و منتظر جواب ما باشید.
۷ +

سال تجربه بین المللی

۱۰۰ +

مشاوره کاربردی

۲۰۰ +

هنرجو پرورش قارچ

کوتاه درباره سرکار خانم اعتمادی

سلام من هدیه اعتمادی فرد هستم.کارآفرین برتر در زمینه تولید٬ مشاوره و آموزش قارچ و البته  صادر کننده قارچ و تجهیزات آن به  کشورهای  حوزه خلیج فارس. به سایت من خوش آمدید! متولد ۱۳۶۶ و در شهر اهواز به دنیا آمدم. دارای مدرک فوق لیسانس فیزیک هستم و خیلی اتفاقی وارد حوزه قارچ شدم!  استاد فیزیک بودم و یک آموزشگاه علمی با دوازده مدرس داشتم. یک روز جزوه  پرورش قارچی را که یکی از دوستانم به من داد را مطالعه کردم و علاقه مند به این حوزه شدم. به طوری که فیزیک را رها کردم و به پرورش قارچ پرداختم. من کار پرورش قارچ را ده سال پیش و از یک انباری کوچک شروع کردم و الان صادرکننده قارچ به کشورهای کویت٬ امارات٬ قطر٬ عراق ٬پاکستان و افغانستان  هستم. در این سایت  می خواهم هر آنچه که باعث شد من به این موفقیت برسم را با شما به اشتراک بگذارم.

۱.

بهترین آموزش ها

ارائه بهترین آموزش های کاربردی عمومی  و تخصصی پرورش قارچ از ابتدا تا صادرات

۲.

مشاوره های تخصصی

مشاوره های تخصصی مخصوص فعالین صنعت پروش قارچ 

۳.

فروش تجهیزات سالن

فروش انواع تجهیزات پرورش قارچ، صنعتی و سنتی برای انواع سالن های پرورش قارچ

۴.

تامین مواد اولیه

تامین مواد اولیه مرغوب برای سالن های پرورش قارچ 

محصولات جدید

پرفروش ترین ها

اینستاگرام ما